Гра настільна "Pyramid" (31,2*5,8*29,6 см) GT291084
290 ₴
- +380 (96) 133-05-08Менеджер, Viber
- Немає в наявності
- Код: GT291084
Комплектація: ігрове поле, набір кульок, інструкція російською мовою.
Опис: Ігрове поле з 16 комірками, 15 світлих і 15 темних кульок.
Перед початком гри кульки викладають у відділення для запасів по краях ігрового поля. Гравці тягнуть долю, щоб встановити, якими кульками вони гратимуться. Першим ходить гравець зі світлими кульками.
Суть гри: Побудувати піраміду, уклавши один на одного 30 кульок.
Мета гри: Помістити кульку на вершину піраміди.
Згідно з правилами, гравець упродовж гри може заощадити кілька кульок і в такий спосіб збільшити свої шанси зробити останній хід. Переможцем стає гравець, який зумів заощадити більшу кількість кульок і помістив останню (і) кульку (і) на вершину піраміди. Якщо гравець має зробити хід, але в нього більше не залишилося кульок, він проігоряє.
Хід гри.
Початок гри. Гравці по черзі беруть зі своїх запасів по одній кульці та кладуть його в будь-яку клітинку.
Покласти кульку на квадрат. Якщо впродовж гри на полі (на першому або будь-якому з наступних рівнів піраміди) кульки утворили один або кілька квадратів, гравець може покласти свою кульку на будь-який із них. У свій хід гравець може зробити такі дії:
- взяти кульку зі свого запасу та покласти її на ігрове поле;
- взяти кульку зі свого запасу та покласти її на один із квадратів, що утворилися.;
- перенести один із кульок на якийсь квадрат, але тільки за умови, що ця кулька переміщається на один або більше рівень вище. Отже, гравець заощаджує одну кульку. Якщо кулька на полі підтримує будь-яку іншу кульку, її переносити не можна.
Квадрат свого кольору. Гравець, який склав квадрат свого кольору, відразу ж знімає з поля одну або дві свої кульки та кладе їх у запас. Він може зняти будь-яку зі своїх кульок із будь-якого рівня піраміди (зокрема і щойно викладений кулька) за умови, що ця кулька не підтримує інші кульки на полі. (Навіть якщо гравець своїм ходом склав кілька квадратів свого кольору, він може зняти з поля не більш ніж дві кульки).
Перенести кульку та скласти квадрат. За один хід гравець може:
- перенести свою кульку, що вже міститься на полі, на один рівень вищу, у такий спосіб зклавши квадрат свого кольору;
- відразу після цього зняти з поля одну або дві свої кульки та повернути в запас.
Кінець гри. Переможцем стає гравець, який помістив свою кульку на вершину піраміди.
Варіант гри для початківців. Щоб полегшити освоєння гри, можна грати, не дотримуючись правила "квадрат свого кольору". У цьому разі єдина можливість заощадити кульку — це перенести його з поля на один із квадратів, що утворилися на будь-якому з наступних рівнів піраміди.
Варіант гри для досвідчених гравців.
Гравець може зняти з поля одну або дві свої кульки, якщо він склав квадрат або ряд свого кольору на першому або другому рівні піраміди. Ряд може складатися з:
- 4 кульок одного кольору на першому рівні піраміди;
- 3 кульки одного кольору на другому рівні піраміди.
Ряд, що утворюється за діагоналлю, не зараховується. У свій хід гравець може повернути в запас не більш ніж дві кульки.
Тривалість гри. Від 5 до 20 хвилин. На змаганнях можна встановити обмеження на тривалість одного ходу.
Основні | |
---|---|
Виробник | Pyramid |
- Ціна: 290 ₴